۲ پاسخ

آخی خداروشکر
مرسی عزیزم

نه نیاز نیست چیز اضافه میتونی خودت مثلا استامینوفن یا دیفن بخوری شیر بدی بهش همین
فقط اگر تب کرد میگن پاراکید که ان شإالله مواظب دمای بدنش باش تب نکنه

سوال های مرتبط