دختر به خاطر لگنش باید دیر تر بشینه ولی اگر تمایل داشت به نشستن نباید اذیتش کرد
سمت مامیگن
دختر ششماه و مشتی
پسر۹ ماه و نازی .ولی فرقی نداره بنظرم از هروقت تمایل داشته باشه بچه
😳پسر دختر نداره
معمولا از ۴ماهگی دوس دارن بشینن
ولی ماه هفتم کامل میشینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.