خانما من زردی بچم از ۱۲ آمده ۸بنظرتون خوبع؟

۳ پاسخ

واس ۸ روز خیلی خوبه،

باید برسه به پنج اگه هنوز دستگاه هست بذار زیرش

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی