۶ پاسخ

عزیزم چند هفته بودی سقط شد؟
و اینکه خودش سقط شد یا ایست قلبی کرده بود؟

منم اسفندماه ۴ ‌سال شد که عروسی کردم
قبلش نمیخواستیم بعد که تصمیم گرفتیم اقدام کنیم ماه دوم اقدام باردار شدم
نه پشیمون نیستیم که این همه سال نمیخواستیم

برا اون سقط ک داشتی دلیلشو فهمیدی ؟
منظورم اینه مشکل از اسپرم همسرت نبود آزمایش داده؟
چون بیشتر اسپرم ضعیف باعث سقط میشه

منم ۶ ساله ازدواج کردم از اولم میدونستم مشکل دارم دکترم بهم گفته بود که به شختی باردار میشم
ولی من گوش ندادم الان ۲ ساله اقدامم ولی نمیشه

بچه پارسال چی شد به دنیا آوردی ؟

انشالله زودتر نتیجه بگیری عزیزم 🤲🤲💕

سوال های مرتبط