۴ پاسخ

منم صبح دخترمو بردم واکسن زد
خیلی گریه میکنه بچم درد داره

منکه دلم کباب شد خیلی از ته دل جیغ زد

قنداقش کن. چند ساعت اول بیقراره. بعد مواظب تبش باش

اره بچه ی منم پاشو تکون میداد دردش میگرفت
اگه میتونی قنداقش کن که پاشو تکون نده
من قنداقش کردم خیلی اروم تر شد

سوال های مرتبط