۶ پاسخ

من ملامین بامبو گرفتم راضیم

بامبو داره و ملامین از هردو راضی هستم چون یهو هیجان زده میشه قاشق میکوبه توش نمیشکنه خیالم راحته

من سیلیکون گرفتم خیلی خوبه ولی بامبو هم تعریف زیاد شنیدم

من برای دخترم سیلیکونی گرفتم‌عالیه ، چینی هم داره نگه‌داشتم برای وقتی بزرگ‌شد

ملامین

من بامبو گرفتم برای الانش چینی هم داره برای بعد که بزرگ تر شد

سوال های مرتبط