۲ پاسخ

عزیزم اگ بدنش کمبود زینک نداشته باشه باعث میشه کمخونی بگیره و بدتر اشتهاش کور بشه اگ چکابش اوکیه نیاز نداره

امروز پیش فوق تخصص بود گفت به بچه زیر 2 سال به هیچ وجه نمی نویسم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی