خانما پسرم انرژی زا خورده چیکارش کنم

۱۱ پاسخ

😂😂😂از همین الان

بخورش😃

نوووووش😂😂😂

نوش جونش😅

یا خدا امشب بیداره😂😂😂

جدی خودت دادی

هیچی
کاریه ک شده
مایعات زیاد بده دفع بشه

نده بهش خیلی بده

نوش جانش

نکه بچها انرژیشون کمه حالا انرژی زاعم خورده

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۳ ماهگی