من سر پسرم ب شدت حس گشنگی داشتم و همش ضعف میکردم تا چن ماه شاید بچه شماهم پسره گلم
نه گاهی میادو میره
من دلم میخواد ی چیزی بخورم ولی گشنگی نه دلم میخواد خوراکی بخورم 😑
من هفته شما که بودم اینجوری بودم باید قرص ب۶ میخوردم اگه نمیخوردم حس میکردم هراحظه ته دلم از گشنگی مالش میره
ولی الان یکی دو هفته هست بدون ب ۶ حالم خوبه زود زود گشنه میشم ولی اون حس اذیت کننده قبل رو ندارم خداروشکر
هر چی جلوتر میری بیشترم میشه 😅
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
اره بهداشت به من گفت مثلا ناهارت رو بکن ۳ قسمت وعده های کوچیک بخور اما تعداد بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.