این حس هر لحظه گشنگی تا اخر نه ماه باهامونه؟؟

۶ پاسخ

من سر پسرم ب شدت حس گشنگی داشتم و همش ضعف میکردم تا چن ماه شاید بچه شماهم پسره گلم

نه گاهی میادو میره

من دلم میخواد ی چیزی بخورم ولی گشنگی نه دلم میخواد خوراکی بخورم 😑

من هفته شما که بودم اینجوری بودم باید قرص ب۶ می‌خوردم اگه نمی‌خوردم حس میکردم هراحظه ته دلم از گشنگی مالش میره
ولی الان یکی دو هفته هست بدون ب ۶ حالم خوبه زود زود گشنه میشم ولی اون حس اذیت کننده قبل رو ندارم خداروشکر

هر چی جلوتر میری بیشترم میشه 😅
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

اره بهداشت به من گفت مثلا ناهارت رو بکن ۳ قسمت وعده های کوچیک بخور اما تعداد بیشتر

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری