کندر یک ماه بخورم ؟ بیش فعال نشه ؟

۷ پاسخ

من ک نخوردم و نمیخورم
معمولی باشه
نخواستیم بیش فعال شه از دیوار بالا بره

من تحقیق کردم که بخورم یا نه فهمیدم اینکه قدیم توصیه میشد به خوردنش به خاطر فولیک اسیدی بوده که داخلش هست الان وقتی از اول بارداری فولیک اسید خورده میشه دیگه نیازی نیست
مصرف هردوتاش باهم میتونه عوارض داشته باشه
من برای همین نخوردم
بعدشم که الان به خاطر تغذیه خوب مامانا بچه ها هم عمدتا باهوش هستن 😄

کندر ضررش بیشتره تا فایده اش

کندر چیه؟

ما فامیلمون خورد بچه هاش جفتشون جهشی زدن صبورم هستن ولی منم ماه سوم خوردم ولی روزایی که میخوردم فولیک اسید نمیخوردم دیگه سپردیم بخدا هرچی یشالا بشه عالیترین بشه

بیش فعال میشه نمونه زیاد دیدم تو فامیل

خوب نیس نخور عزیزم💕

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد