۴ پاسخ

اره بیش فعالی میاره

سر خورد نخوری برو از یه نفر ک‌سب سنتی بلده بپرس چون اندازه ای داره

درحدی ی بار عب نداره ولی میگن نخوری بهتره

آره زیاد خوب نیس مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری