خوردن گوشت شتر تو بارداری چرا میگن ضرر داره؟

۱۸ پاسخ

وا خواهر کی گوشت شتر میخورهههه🫠🫠

دیرزایمان میکنی
من سر دخترم نمیدونستم خوردم مگه به دنیا میومد 41هفنه و چند روز شد اخرشم باامپول فشار اومد

منم سربارداری بچه اول نذری بودباگوشت شترمادرم نزاشت بخورم گفت دیرزایمان میکنی

شاید خیلی گرمه

زایمان دیرتر میکنی قدیمیا میگن

چون زایمان رو سخت میکنه برای کسایی که طبیعی زایمان میکنن.

چون خیلی خیلی گرمه
ی جا شنیدم البته زاست دروغشو نمیدونم میگن بخوری بچت دیر ب دنیا میاد

چون خیلی گرمه

من ک گوشت چرخ کرده ام فقط شتریه، تا حالا نشنیدم مضر باشه

من شنیدم باعث میشه دیر زایمان کنی

سزارینی هستم

مد خورشتش خوردم الان بهم میگن خوب نیست
میخواستم دلیلش بدونم

سنگینه و هضمش سخته شاید واسه این میگن

چون طبع گرمی داره

من فقط گوشت گوسفندی میتونم بخورم
کباب میکنم

مرغ وگوشت چرخی زیاد دوس ندارم

من ک همیشه چ قبل بارداری چ الان گوشت چرخ کرده هام مخلوط گوسفندی و شتره.

خوشمزس؟

گوشت شتر کیلو چنده

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان علیرضا و تودلی مامان علیرضا و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری