خوردن گوشت بوقلمون ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

بخور ولی کم بخور

اتفاقا خیلی خوبه من که میخورم

نه عزیزم من خوردم

برای وزن‌گیری دکتر به من گفت سینه بوقلمون‌خوبه

مشکلی نداره خیلی ام خوبه پروتیینش بالاست به نی نی وزن میده

من ک زیاد مصرف کردم تا اینجا هم مشکلی نبوده مگه مشکل داره؟

من که نخوردم میگن ضرر داره

طبعش خیلی گرمه نخور

سوال های مرتبط

مامان لـِیـام مامان لـِیـام هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری