سلام خانما من ۶هفته هستم کی باید برم دکتر

۴ پاسخ

اسید فولیک و ویتامین دی۱۰۰۰ باید هر روز بخوری
اگه میخوای برو دکتر برات بنویسه یا خودت از داروخانه بگیر بخور تا بری دکتر برات بنویسه
سونو هم اگه درد یا خونریزی نداری صبر کن تا ۸ هفته کامل بعد برو

من دیروز رفتم ، چون نگران بودم ، ساک تشکیل شده یا ن ، و اینکه داخل رحمه یا خارج
خداروشکر تشکیل شده بود و داخل رحم بود
گفت دو هفته دیگ بیا
اگ بچه اولته و یکم حساسی ،بنظرم برو
حداقل برات پرونده ای چیزی باز میکنه ک خدایی نکرده تا سونو قلب مسئله ای پیش اومد ، سریع پذیرشت کنه

سونو قلب برو ۸ هفته

اگر خون ریزی نداری یک هفته صبر کن بعد برو که انشاالله قلب تشکیل شده باشه دو مرتبه کار نشی

سوال های مرتبط

مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد