برا ما ۲و۴ اوکی بود
۶ خیلی سخت گذشت ب بچم
هرکی ی طوریه من واکسن چهارماهگیش خیلی اذیتم کرد تا ی هفته گریه میکرد جیغ میکشید
دختر من سر قبلیا اصلا نه تب کرد نه اذیت شد
ولی سر ۶ ماهگی که دو روز پیش زدم واقعا اذیت شد . تب کرد و خیلی بی قرار بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.