مامانا واکسن ۶ ماهگیم مث اون یکیاس یا سخت تره ؟؟

۳ پاسخ

برا ما ۲و۴ اوکی بود
۶ خیلی سخت گذشت ب بچم

هرکی ی طوریه من واکسن چهارماهگیش خیلی اذیتم کرد تا ی هفته گریه میکرد جیغ میکشید

دختر من سر قبلیا اصلا نه تب کرد نه اذیت شد
ولی سر ۶ ماهگی که دو روز پیش زدم واقعا اذیت شد . تب کرد و خیلی بی قرار بود

سوال های مرتبط

مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری