آوردیش خونه درجا بذارش تو آغوشی پاهاشو از اون سوراخاش بده بیرون اینطوری پاهاش باز میمونه تکون بده دردش نمیگیره راحتتر هم میشه بغل گرفت و شیر داد من که بچم تقریبا سه روز کلا با آغوشی بود فقط موقع پوشک کردن دکمه آغوشی رو باز میکردم
حتما یه نفر کمکی با خودت ببر چون من گریه بچمو دیدم از حال رفتم همه کارارو خواهرم انجام داد 🥲
داروهاش رو سروقت بده بعد از یه هفته حتما ببرش پیش دکترش تا ببینه
سرهمه و اینجور چیزا تنش نکن یه بادی رکابی و یه جلو دکمه دار یا حالا تیشرت بپوشون من ۱۲ اردیبهشت انجام دادم یه زیرکمه دار و بلوز جلو دکمه دار و شلوار پوشوندم که دیگه بعد از عمل شلوارش رو پاش نکردم
قبلش اصلا چیزی نده بهش چون بعدش دکتر بمن شربت داد بهش دادم خوابید تو نمیدونی قراره دکتر چی بده بهش
من به روش بخیه بود تا ۴ روز اصلا پوشک نکردمش از داروخونه کهنه خریدم زیراندازشو انداختم کهنه پیچیدم دور پاهاش بعد ۴ روزم بردم حموم بخیه هاشم فورا افتاد عالیییی بود خیلیییی خوب بود
پیش کی میخوای ختنه کنی؟
قبل از این که ببریش بهش قطره استامینوفن بده بعد از اون هم با قنداق پاهاشو ببند وهرچهار ساعت قطره استامینوفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.