۶ پاسخ

خیلی زوده براش پایان شیش ماهگی بده
معده بچه خراب میشه دیگه همش یوبس میشه

خیلیم عالی فقط اندازه نخود هم براش کره محلی یا روغن زیتون بزن من خودم کره حیوانی میزنم یبوست نمیشه هم خوشمزه میشه بجای حبه قندم من شیره انگور میریزم

اصلا هم ضرر نیست بده بچت اصلا دل هم نزن منم دادم و میدم بهداشت گف مشکلی نیست بده

سلام چه جوری درست میکنین

الان خیلی زوده بعدا خدایی نکرده مشکل معده پیدا می‌کنه چه عجله ای دارین بزارین 6ماهگی هر چی موقعه ای داره بچه 4ماه خیلی کوچیکه اینقد غذا بخور الان عجله نکن

الان زود نیس عزیز

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی