۸ پاسخ

رشته فرنگی
شیرخرما
نون روغنی

میوه،بیسکویت یاهرچی که خودمون بخوریم

من همه چیز میدم هرچی تو خونه داشته باشم

بستنی ،ویفر ، شربت ، سوپ

سرلاک،سمنو،شیر موز،ژله

املت گوجه یا کوکو سبزی

پنکیک
خاگینه تخم مرغ
مغزیجات
گاهی بیسکوییت یا بستنی

من میوه میپزم مثلا سیب و موز بعد توش جو دوسرپرک اینا میریزم میکس میکنم میگذارم یخچال
اگه میتونی اجیل اینا هم بدی خوبه
ماست میوه ای هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۲ سالگی
مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی
مامان کایلی مامان کایلی ۱ سالگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۲ سالگی