تو هفته من همتون به پهلو چپ می‌خوابین بیشتر ؟

۱۰ پاسخ

هر دو طرف ،طولانی به یک طرف میخوابم شونه و پام درد میگیره

بیشتر سعی میکنم چپ باشم ولی راست راحتترم

اره من اکثرا چپ میخوابم
راست کمردرد میشم

من راست راحت ترم

ن هردوطرف

من بیشتر راست

من هر دو طرف میخوابم

هر دو طرف گاهیم که دیگه واقعا نمیتونم برای چند لحظه به پشت میخوابم کمرم آروم بشه

هر دو طرف میخوابم هم چپ هم راست

ن راست

سوال های مرتبط