۳ پاسخ

خووش بحالتون باردارین دعا کنید برا منم تووروو خدا

نه
من تازگیا یک روز درمیون میزارم قبلاً هر روز میزاشتم

من اره البته من خیلی سرپا وایمیستم

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی