۴ پاسخ

من شیر نباشه ماست میزنم

اب هم میشه

با اب میشه اره ولی با شیر بیشتر طعم پنکیک حس میشه

اره با آب میشه
رو بسته پودر پنکیک آماده هام نوشته آب یا شیر

سوال های مرتبط