مامانا طعم سرلاک چی برا پسرم بگیرم؟؟خوشمزه باشه

۸ پاسخ

به نام خدا من با سرلاک مخالفم به جاش براش اوتمیل درست کن طعم های مختلف یه بار سیب بزن یکبار موز بزن یکبار خرما بزن هم تنوعه هم مفیده برای بچه

پسر من عاشق گندم عسل بود الان یکی دوماهی میشه دیگه قبول نمیکنه بخوره

دختر من هیچ کدومو نمیخوره

دختر من گندم و عسلو میخوره فقط

چندغله چند میوه خیلی خوشمزه بود ، یکم سخت پیدا میشه

حریره بادام
گندم و خرما

پسرم گندم سیب خیلی دوست داشت

من‌گندم‌و‌موز میدم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی