۲۵۰ گرم خوبه تو ۱۸ هفته و ۴ روز

۶ پاسخ

من 18 هفته و 1 روز 222 گرم بود

عالیه

عالیه

قلبممم .. طبق گهواره بچه باید 190 گرم باشه .. ب طور نرمال

نی نی کوچولوت خیلییی قشنگ وزن گرفته😭💘

بله خوبه
نگران نباش
اگر کم بود دکتر سونوگرافی یا دکتر خودت میگه بهت

اره بالاس ک

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز💓👼 مامان دلارز💓👼 ۱۰ ماهگی