وزن ۲۲۸ گرم طبیعیه دیگه🤭😅برا ۱۸ هفته ۴ روز

۹ پاسخ

اره خوبه
سه چهار هفته آینده یهو شکمت میاد جلو وزنش سه برابر میشه

آره خوبه
منم یکم بیشتر بود فعلا مهم نیس

عالیه کپلیه من رفتم ۲۳۰ بود

آره من ۲۰ هفته و پنج روز رفتم ۳۲۰گرم بود

آره عزیزم من ۱۹ هفته رفتم ۲۵۷ گرم بود

ارع خوبه

من دیروز۱۸ هفته و۳ روز،۲۳۰ گرم بود گفت خوبه

اره فک کنم.چون من ۱۷ هفته‌و۴ روز‌رفتم ۲۱۰ گرم بود

آره خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری