۴ پاسخ

لوزه سوم داره؟یادمه بمن میگفتن عمل کن بعد یجا دکتر رفتیم گفتن چیو عمل کنن شما لوزه سوم نداری فقط لوزه های خودت بزرگه و طبیعیه بزرگتر شدم خوب شدم همیشه گلودرد داشتم

دوسه روز اصلا نباید راه بره رو پاش وایسه برا باروری در آینده به مشکل میخوره
اینو زمانی شوهرم عمل لوزه کرده دکترش گفته

سلام.عزبزم منم.دخترم گفتن لوزه داره وقتی ۹سالش بود خروپف مکرد بردم.دکتر گفت بزرگ بشع رفع میشع فقط اسپری داخل بینی دادو قرص تا سرما مبخورد خرو پفاش ببشتر مبشد خلاصع تا دوسال با دارو کنترل شد الان ۱۳ سالشع وخدارو شک کامل بزطرف شده ولی دختر عموشم.عمل کرد ی هفته ای خوب شدجاریم فقط بستنی بهش میداد اون خبلیی بزگ بود لوزش رو حرف زدنشم تاثیر گزاشع بود

خیلی راحته .. ۱۰ روز کلا خوب میشه ... غذای خنک و سرد بهش بده..مثل بستنی فرنی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۶ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری