۱۱ پاسخ

عزیزم سزارین همینه من نزدیک به یکساله از سزارینم میگذره شکمم هست هنوز...با اینکه ورزشکار هم بودم قبل زایمانم و بعدش هم ورزش کردم....
کم کم میره تو ،مثل من خودتو اذیت نکن🫠
مگه اینکه ژنت طوری باشه که سریع بره داخل🌸

زیاد فقط نبند چسبندگی رحم میاره گلم

من نبستم خودش جمع شد

منم‌میبندم اما کارایی که باید خم‌بشی انجام بدی و‌نمیشه با این‌گن انجام‌داد
خیلی سخته
فقط ظرف شستنی‌و‌غذا گزاشتنی میبندم گن و

شکم نداشتم اصن صافم

من هیچی نبستم
بزرگ مونده
یه راه حلی بدید تا الان کوچیکش کنم

خوب جمع شده
من میبندم اما انقدر جمع نشده

عزیزم از چند روزگی بستی

من نیستم.فقط گاهی با شال میبندم.
الان میخوام با گن ساعت شنی ببندم.
بنظرت گن بهتره یا شکم بند؟

زندگی
ماله منم یه کوچولو مونده خیلی رومخمه یکمی هم تیره شده شکم بند کلا می‌بندی یا ساعتی؟

من شکمم صاف صاف شد برا دخترم بهتر بود زثدتر صاف شد اما الانم بعد دوقلو هاهم صاف صاف شد

سوال های مرتبط