بعد کیت مثبت هرشب اقدام خوبه یا شب درمیون؟

۴ پاسخ

نه یشب درمیون داشته باش، اسپرم ضعیف میشه

من هر روز داشتم تقریبا

گهواره میگه یکشب در میون و اکه دلتون میخواد هر شبم باشه خوبه هیچ اشکالی نداره بهترم هست

یک شب در میان

سوال های مرتبط