۵ پاسخ

والا بچه من گاگا بابا ماما دد ب ب هان هان میگه فقط
حس میکنم کمه این کلماتی که میگه

ماشاالله بلبل 🥰

همه بچه ها فرق دارن با هم یکی زیاد حرف میزنه یکی کم

هر بچه ای فرق میکنه عزیزم بچه تو اصن مقایسه نکن با دیگران
هروقت دیدی کلمه ای با معنا گفت یه جا یادداشت کن همین بعد میفهمی که چقد کلمه بلده

والا من یه جا گفتم پسرم چیا میگه یکی اومد گفت تو دروغ میگی 🙄🙄🙄

سوال های مرتبط