پسر من بابا جی جی عزیز اقاجون و آجون اوف الو الله اکبر دایی علی نکن
دختر منم هم سن بچه ی شماست.
هرچیزی ک میگیم سعی میکنه شبیهش بگه . گاهی مفهوم داره گاهی نامفهومه.
بابا ، جیز، عه ، به به، آب ، اِده، بابا، دادا ، هدی ، الله و .... میگه ، راه میره یک ماه و نیمه .
میرقصه و دست میزنه 😐
صدای آقا شیر در میاره با گاو . بقیه رو میگه ولی مفهومی نداره😐
دختر من میگه مامانی بابایی دایی دد داغ دست بده ننه اینا رو میگه
خب خوبه دیگه کم کم یاد میگیره
وای چقد ایراد میگیرن از پسر منم
پسرم فقط دد به به ممه
دشت
جیش جیزه میگه
ولی میگن کم میگه
یا لالایی میگه
چقد حرص میخورم هرکاری میکنم بیشتر نمیگه
یه کلمه رو تکرار کن مثلا بابا یا ماما هی بگو براش زیاد بگو ،تکرار کن یه کلمه نه زیاد ،قاطی نکنه
پسر منم دد و بابا
دکتر گف زمان هس نگران نباش باهاش حرف بزن
باید مثنوی رو از حفظ بلد باشه😜
خوبه نگران نباش عزیزم
پسر من که یهویی یه چیزی بگه دائم بخواد بگه کلمه ای نیست که بگه البته چسبندگی زبون هم داره نمی دونم ببرم دکتر یا نه
پسر منم فقط ماما و بابا و نه نه میگه
دختر من خیلی دیر به حرف افتاد با پانتومیم منظورشو میرسوند و ۱۴ ماهگی هم راه افتاد خیلی هم زیرک و باهوشه الحمدلله
خوبه نگران نباش
دختر من بابا میگه اوف میگه چیز دیگه نمیگه
درست میشه راه رفتنشم نگران نباش
پسر منم همینارو بزور میگه ماما یا بابا ولی دد توپ دست میگع
وقت داره عسلم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.