من سه روزه دارم بهش نشاسته میدم 🤭🤭
اره من شروع کردم دو هفته اس فعلا فرنی و پوره سیب زمینی
من سر دخترمم از ۴ ماه و نیم که شد کمکیشو شروع کردم چون خیلی ضعیف بود پسرمم همینجوری خیلی ضعیفه به خاطر زود کمکیشو شروع کردم
من دو تا متن تو صفحه ام گذاشتم
خیلی میتونه کمک کنه بهت
سلام عزیزم منم از دیروز فرنی بهش میدم خیلی دوست داره میخوره .من براش اینجوری درست کردم توی یه قابلمه کوچیک یکم آب جوشیده سرد شده ریختم یه قاشق هم شیرخشک ریختم یه قاشق مرباخوری هم آرد برنج براش فرنی درست کردم
نهنوز ۶ ماهگی شروع میکنم
من دیروز فرنی دادم یه قاشق چای خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.