۸ پاسخ

سمت چپ

من که دکتر هم بهداشت گفت گرم بزارم پای چپ ولی من هردو رو گذاشتم

دوماهگی که تو تا واکسن میزنن پس رو هر دوپا کمپرس سرد بزار

منم امروز زدم عزیزم گفت پای چپ بیشتر گرم میکنه و امروز باید سرد بزاری

هر دو پاش واکسن زده دیگ

اول سرد بعد گرم
همون پایی که واکسن خورده

امروز زدی باید کمپرس سرد بزاری فردا گرم

پای چپ عزیزم

سوال های مرتبط