خانوما بچم یبوسته چی بهش بدم؟

۳ پاسخ

اگه از نظر غذایی میخوای که توت فرنگی و چیزهایی خود ما بزرگترها میخوریم...و آب زیاد.داخل غذاش کره یا روغن زیتون بریز..اگه دارو میخوای قطره ی ملین برای کودکان دارن یا قطره ی بیبی کر خیلی خوبه ده قطره تا بیست قطره در روز بده عالیه..بیبی کر رو اوایل نوزادی برای کولیک میخوردن... و اینکه اگه خیلی یبوسته و نمیتونه دستشویی کنه شیاف گلیسیرین... البته ببین بهش چی میدی اگه آجیل زیاد میخوره دیگه چند روز بهش نده..تخمه و این‌چیزا یبوست میاره

میوه های تابستانی خیلی تاثیر داره

خودت و همسرت یبوست بگیرین چی میخورین که خوب میشین؟ از همون ماده غذایی بده
ولی درکل
قارچ
خامه
کره
روغن زیتون
پودر جوانه گندم
پودر سبوس برنج
مایعات فراوان
ماساژ شکمی با روغن
تحرک زیاد
جوابه

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️❤️ مامان حلما❤️❤️ ۳ سالگی
مامان Ryan مامان Ryan ۲ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی