بستگی داره تم اتاقت چ رنگ باشع!!!
از کجا میگیری ؟حضوری یا انلاین؟
اگر انلاین لطفا ادرس سایتشو بذار
منم دنبال این استیکر هام 😍😍😍😍
دومی قشنگ تره
دوووومی
دومی قشنگه
هر دوتاش قشنگه ولی من سبزو بیشتر دوس داشتم
پاييني
پایینی😍
پایینی از کجا گرفتید؟سایت داره؟
جفتش قشنگه.ولی سبزه خیلی نازتر و خاص تره
دومی
من از دومی خوشم امد
دومی بهتره
هردوتاش خوبه ولی دومی وایب خوبی ب من داد
پایینی خیلی قشنگه قشنگ جون میده به اتاق بچه، فضای دور بچه رو با رنگ روح بده بهش نذار این دنیای بی رنگی روت اثر بزاره
هر دو مناسبه عزیزم
هر دو قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.