کدوم مدل قشنگه و مناسبه پسره؟

تصویر
۱۶ پاسخ

بستگی داره تم اتاقت چ رنگ باشع!!!
از کجا میگیری ؟حضوری یا انلاین؟
اگر انلاین لطفا ادرس سایتشو بذار
منم دنبال این استیکر هام 😍😍😍😍

دومی قشنگ تره

دوووومی

دومی قشنگه

هر دوتاش قشنگه ولی من سبزو بیشتر دوس داشتم

پاييني

پایینی😍

پایینی از کجا گرفتید؟سایت داره؟

جفتش قشنگه.ولی سبزه خیلی نازتر و خاص تره

دومی

من از دومی خوشم امد

دومی بهتره

هردوتاش خوبه ولی دومی وایب خوبی ب من داد

پایینی خیلی قشنگه قشنگ جون میده به اتاق بچه، فضای دور بچه رو با رنگ روح بده بهش نذار این دنیای بی رنگی روت اثر بزاره

هر دو مناسبه عزیزم

هر دو قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان چشم شیشه ای مامان چشم شیشه ای ۶ ماهگی