خانما چطور عصاره گوشت بسازم و فریز کنم؟

۲ پاسخ

منم همینجور

گوشت رو با استخوان ترجیحا بپز، قلم باشه بهتره، توش هویج و سیر و پیاز میتونی بریزی برای بهتر شدن طعمش
بعد بزاری خنک بشه
بزار تو یخچال
سفت که شد چربی روش رو بگیر، اون قسمت باقی مونده رو به اندازه دلخواه بسته بندی کن بذار تو فریزر

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان آسنا مامان آسنا ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی