منم همینجور
گوشت رو با استخوان ترجیحا بپز، قلم باشه بهتره، توش هویج و سیر و پیاز میتونی بریزی برای بهتر شدن طعمش
بعد بزاری خنک بشه
بزار تو یخچال
سفت که شد چربی روش رو بگیر، اون قسمت باقی مونده رو به اندازه دلخواه بسته بندی کن بذار تو فریزر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.