سلام خانوما چند روز بعد زایمان سزارین خونریزی داشته

۵ پاسخ

من همچنان خونریزی دارم

من هنوزم دارم کم شده ولی میاد 😫😫

یک هفته خونریزی داشتم و تا الان هر وقت میرم سرویس گاهی یه لکه میبینم

۱۵ روز خونریزی داشتم من

من دقیقا تا ۴۰‌روز خونریزی و لک بینی داشتم بعدشم پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی