خانوما این جوشا چیه چی بزنم‌خوب شه‌

تصویر
۳ پاسخ

زینک بزن خوب میشه

پماد کالامین یا کالاندولا بزن

یموقع از گرما هم میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب مامان نازنین زینب ۵ سالگی