علایم باز شدن دهانه رحم چیه ..؟؟؟

۳ پاسخ

من که سر دخترم رفتم معاینه ۳سانت باز بودم هیچ علامتی نداشتم یا توجه نکردن سر پسرم کیسه آبم ۳۷هفته پاره شد رفتم رفتم بیمارستان گفت ۳سانت بازی

بعضی وقتا بدون خونریزی ولی دل درد و کمر درد ب صورت خفیف

درد پریودی ترشح موکوسی لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری