خانما علائم باز شدم دهانه رحم چیه؟

۷ پاسخ

برای شما هنوز زوده اگه درد وترشح خونی داری بروبیمارستان

برای شبش هربیست دقه دل وکمرم می‌گرفت وول میکرد صبحشم ترشح خونی اومدرفتم معاینه کردگفت دوسانت بازشده تاساعت ۶بعدازظهربچم دنیااومد

برا من خونریزی اولش کم بود، که یک سانت شدن بودم، روز دوم لخته خیییییللللی بزرگ اومد ، و فرداش کیسه آبم پاره شد، درد هم همزمان داشتم که خیلی خفیف بود مثل کمر درد

یهو واژنم خیلی بد تیروئید نمیتونستم راه برم

👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

تصویر

یهو واژنم خیلی بد تیر کشید زد به پام دیگه نمیتونستم راه برم
نگرانم

علائم ندارع باید معاینع بشی

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی