برای شما هنوز زوده اگه درد وترشح خونی داری بروبیمارستان
برای شبش هربیست دقه دل وکمرم میگرفت وول میکرد صبحشم ترشح خونی اومدرفتم معاینه کردگفت دوسانت بازشده تاساعت ۶بعدازظهربچم دنیااومد
برا من خونریزی اولش کم بود، که یک سانت شدن بودم، روز دوم لخته خیییییللللی بزرگ اومد ، و فرداش کیسه آبم پاره شد، درد هم همزمان داشتم که خیلی خفیف بود مثل کمر درد
یهو واژنم خیلی بد تیروئید نمیتونستم راه برم
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
یهو واژنم خیلی بد تیر کشید زد به پام دیگه نمیتونستم راه برم
نگرانم
علائم ندارع باید معاینع بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.