۵ پاسخ

من اکثرا سرلاک میدم یا اگه صبحونش باقی مونده باشه اونو میدم
مثلا امروز یکماز شیربرنجش مونده بود یکمم سرلاک قاطی کردم دادمخورد

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

میوه
نون و پنیر
سرلاک

نون و ماست،کاچی

سخت نگیر حالا حتما نباید بدی ک
من دیروز نون تازه باباش گرفته بود دادم دستش خورد
هندونه روز قبلش خورد
هرچی خودتون میخورید اگر سالم هست بده

سوال های مرتبط

مامان آمین مامان آمین ۱۳ ماهگی