۶ پاسخ

من چهار وعده غذا میدم یه وعده یا دو وعده هم بیسکویت مادر میدم

والا من وقت ب میان وعده ندارم کلا سه وعده غذا میدم

میوه.بیسکوییت خارجی میدم.اوتمیل

میوه ،بیسکوییت مادر ، کلم بروکلی بخار پز شده ، بستنی وانیلی

میوه ... هویج... ماست میوه ای... فرنی... لقمه نون و پنیر و پودر گردو

میوه میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان دخترجونی مامان دخترجونی ۱۲ ماهگی