۴ پاسخ

عالیه.

خدا حفظش کنه.این سونو چی بود ک رفتین؟آخه ۲۴هفته ک سونو نیس

ماشاالله❤

خدا حفظش کنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۸ ماهگی