۱۲ پاسخ

تمرین کن تنهایی و با تمرکز رانندگی کن

تمرین تمرین تمرین
و از من به تو نصیحت هیچوقت با شوهرت نشین برای تمرین چون واقعا هم استرس میگیری حتی به الکی و همش دنبال ایرادن من اولین بار پیش شوهرم نشستم اصلا سرکوفت و سرزنش نمیکرد ولی چندتا ایراد گرفت اعصابم نکشید پیادش کردم😂مشکلات من جزئی بود اولین بار یه بار خاموش کردم از استرس همون یع بار بود ولی خوب خیلی ذستم از اوایل روون تر شده اگر در خودت نمیبینی تنهایی با یکی دیگه برو

برای آیین نامه نرم افزار از تو بازار بخر سوالا رو تمرین کن پولیه ولی حتما بار اول قبول میشی
من بار اول بدون غلط قبول شدم.
و اینکه برای تو شهری هم با مربی زیاد تمرین کن اگه دیدی کمه بازم چند جلسه دیگه مربی بگیر
شوهرت اگه صبور نیست فایده نداره

گلم برو ثبت نام کن و با مربی تمرین کن با همسرت نمیشه زود خسته میشی و همیشه م دعوا میشه😊مربی چون پول میگیره رو اعصاب آدم نمیره

فقط تمرین تکرار روزی یکی دو ساعت اولش جای خلوت بعد جای شلوغ من اصلا بلد نبودم استارت بزنم الان همه جا میرم بدون ترس فقط نترس زیاد تمرین کن ۵ ماه گرفتم هر روز بیرونم الانم بیرون هستم پارک

تصویر

تمرین هر روز بدون حضور نفر دوم

تمرررين بايد كني ..من قبل اينكه برم اسم بنويسم براي گواهي نامه داداشم يادم داد بعد رفتم وقتي كلاس عملي شروع شد گفت خيلي خوبه كه قبلش تمرين كردي

اگه ماشین داری با شوهرت مکان باز تمرین کن

نترسیدن
استقاده از اینه ها خیلی کمک میکنه
کلاج یهو برندار آروم

فقط رانندگی کن

پرگاز فقط حرکت کن

عزیزم اگرسوال های ازمون خواستی سوال های اصلی من دارم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی