تا چهل روزگی بخاطر کولیک طبیعیه .صدایسفید بزار یا صدای سشوار بزار یا خود سشوار روشن کن بزار جلوش اروم میشه .یا داخل پتو بندازش بچرحونش تاب بدع
احتمالا بچه سرما خورده..با روغن بچه، بچه رو چربش کنید و قنداقش کنید..تا بچه گرم بشه چون بچه شونه هاش سرماخورده
آخی عزیزم چکش کن ببین جایش درد نمیکنه
علایمش چیه ؟
الهی عزیزم
شاید دلش درد میکنه، قطره های کولیک و پدی لاکت بهش میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.