۸ پاسخ

عزیزم بهش بده میگیره همه نوزادا اولش بلد نیستن

عزیزم دختر منم همینجوری بود گمونم همه نوزادا همینن
من دخترم تو بیمارستان سرحال بود سینمم همون بار اول گرف
فرداش ک اومدیم خونه دیگ هرکاری کردم سینمو نگرف
میدوشیدم با شیشه میدادم
بعد ب شیشه عادت کرد دیگ کلا سمت سینه نمیومد با کلی زور دوباره بهش سینه دادیم
با قطره چکون گولش میزدیم تابالاخره سینمو گرف
سعی کن تا وقتی ک سینتو بگیره با قطره چکون یا سرنگ بهش شیر بدی قندش نیفته من دخترم روز دوم قندش افتاد چون سینمو ک نمیگرف شیشه هم نمیخواسم بدم
ب مرور درست میشه هم شما یاد میگیری هم بچت

صبور باش
اولش همه همین بودیم
میگیره بلاخره گشنه که بشه
فقط شیشه بهش نده اصلا
اگه خیلی گشته شد با سرنگ بدید

تو بیمارستان یکم سخته بری خونه دوس بگیری شیرت زیاد میشه بچه هم میگیره سینتو

خب بفرست شیرخشک بخرن بده بهش

عزیزم اولشه خیلی باید تلاش کنی و صبور باشی چون اونم هنوز بلد نیس. انشالله میگیره🩵

همه بچه ها اولش سخت میگیرن تلاشتو بکن
به همراهت بگو قشنگ مسلط بچه رو به سینه نزدیک کنه کل هاله قهوه ایی رو داخل دهنش بزار تا میک بزنه
صبور باشه انشالله میگیره
فرصت داری

قند آب درست کن بزن سر سینت

سوال های مرتبط