۷ پاسخ

الهی آمین😍

انشاللللللللله دعا هر روزم من 5 ماه خیلی عذاب کشیدم از حالت تهوع بالا آوردن عمل کیسه صفرا خیلی خیلی عذاب کشیدم خدایا خودت بخاطر این همه عذابی که کشیدم بچم سالم به دنیا بیاد انشاالله تن همه بچه ها سالم باشه همون زایمان خوبی داشته باشیم دلمون شاد شاد بشه 🙏🙏🙏🙏

اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من که هرشب دعا میکنم خدا توانشو بهم بده تا آخر بارداری روز به روز سخت تر میشه واسمون.... ولی تهش خیلی قشنگه🥺🫀

انشالله الهی امین 🥰

الهی امین

انشا الله

سوال های مرتبط