دوتاش قشنگه ولی ایهان خیلی زیاد شده
آیهان جدید تره...آراد خیلی زیاد شده
چرا ۸۰ درصد مامان گهواره اسم پسرشون رو می خوان آیهان بزارن
هر دو قشنگن عزیزم
اگه دوست داری بیا کانال برات نظرسنجی بذارم
من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
منم بین این دو بودم دختر عمم گذاشت ایهان چون بچش دنیا اومده دیگه منم موندم رو اراد
منم میخام اسم پسرمو بزارم آیهان
من قراره بزارم آیهان انتی احتمال پسرداد بهم🥹
هردو خیلی قشنگن
من میخوام اسم پسرمو بزارم آیهان
ولی اسم آراد هم خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.