۴ پاسخ

من هنوز بهش غذا نمیدم دکتر گفت زوده فعلا قرص بده منم قرص میدم

پوره سیب .گلابی .

بعد ۳یا ۴روز ک پوره شروع کردی میتونی پوره هویج و....بدی

از ۴ماه و نیم بهش پوره بادوم دادم البته از بادوم خالی شروع کردم بعد از پوره

سوال های مرتبط