مامانا دفع پروتیین یعنی چی از چی میاد همه باید این ازمایشو بدن ؟؛

۲ پاسخ

اگ بچه وزن نگیره میگن شاید دفع پروتئین داری
بعد ازمایش میدن باید ۲۴ ساعت اینا شاش جمع کنی بعد ببری ازمایش😄

دبه بهت دادن ؟
دکتر برای من نوشته فردا باید ببریم تحویل بدم 😤
با اینکه تو آزمایشم نوشته بود لازم نیس ولی باز برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان فندوق🐥 مامان فندوق🐥 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری