خانوما برای پایین اومدن فشارتون چیکار کردید شما

۹ پاسخ

حالا من برعکس فشارم همش پایینه دکتر گفت یکم رو غذات نمک بریز فشارم همش ۷

آب غوره آب لیمو چیزهای ترش

من پزشکم متیل دوپا برام تجویز کرد فشارم از ۱۳ اومد رو ۱۱/۵

ابغوره میخوردم سریع میومد پایین ولی کم بخور اندازه نصف فنجون چون قائده اوره

ولی در کل نمک رو حذف کن تو غذات

خیار و ماست بخور

اصلی ترین عامل فشار نمک و فشارهای عصبی هست من قول میدم این دوتا رو رعایت کنی اصلا فشار خون نگیری
نمک به هیچی نزن به هیچی غذا رو معمولی درست کن بتونی بخوری اگر اهل غذای خوش هستی باید نمک غذا هم کم کنی

یخ و بزار رو گردنت

آب غوره بدون نمک میخورم

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری