۹ پاسخ

من عاشق ظرفات شدم دختر

این خودمونی هست
اگر مهمون یکم غریبه تر بی‌اد چی
عاشق ظرفای چوبی وسنتی هستم

خدایی خیلی هم خودمونی نیس

حس خوبی گرفتم از تایپیکات میشه درخواست بدی داشته باشمت گم‌نشی

ظرفات خوشگلن از کجا خریدی

اون خیار کپلا خیلی خوشمزس من عاشقشونم

صفا باشهه

خودمونی ما فقط چایه 😅😅😅😅😅😐😐😐😐

جووون به میوه ها

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی